4 Mart 2009 Çarşamba

Kedi[miyi]m

Kedime baktım daha demin uzun..Kendimi ona benzettim birden.Elektrikli sobamın karşısında, görünce sıcaklığı yanaştı yanıma.Birkaç okşamamla,tatlı sözlerimle hemen yatıverdi kucağıma.. Kalktım yanından, yatağa bıraktım onu, söndürdüm sobayı ve gittim içeri.. Peşimden geldi.Yalvarırcasına dikti gözlerini ama yapmam gereken işlerim vardı.Oynamak istiyodu belli..Kovdum başımdan,üzgün süzgün ayrıldı yanımdan..

Onun gibiydim ben de.. Gördüğüm sahte sıcaklıkla mıyıştım.Bir kaç ruh okşamasıyla inandım yalanlara..Bırakıp gittiklerinde beni tek başıma,peşlerinden gittim yüzsüzce.Devamını istedim sanki.Devam etseydi o sıcaklık..Ama hep kovuldum,boynum bükük olduğum yere döndüm geri..

1 yorum:

  1. bir gün kahlvaltı hazırlıyordu...yardım edeyim dedim ...içerde bekle dedi...kedin gibi boynum bükük döndüm geri..

    YanıtlaSil