3 Mart 2009 Salı

Banyo

"Herkese yolundaymış gibi anlatsam da hiçbişeyim yolumda değil..Gitmiyo işte.Bi yerde tökezliyorum.Hayır insan sürekli aynı hataya düşer mi? Mallıktan başka bir şey değil bu.Aptal Kleo!!Aptalsın sen aaaptaaal!!
Yaşadığın olaylardan bi türlü ders çıkaramıyosun işte.Canının ne kadar acıdığı günleri ne çabuk unuttun? Zırıl zırıl yastığa kafanı batırıp hıçkırdığın günleri.. Birazcık aklını çalıştır kızım.Birazcık uslan.Şu hayatta seninde yüzün gülsün birazcık.."

Otobüste gelirken ağlaya ağlaya kendime bunları söyledim durdum.En başa sardım bozuk plak gibi.Şimdi ayna karşısında oturdum bi süre kendimi izledim.

Düşündüm erkek olsaydım beni neden arardım?

Aklıma gelen sadece akşam aranılacak kadın geldi.Yalnız kalınca kimin yanında bedenimi ve ruhumu rahatlatsam kadını..Aynada ki kadın öyle baktı ki akmış makyajının altından bana,baktığımda sadece yenilmiş bi ruh gördüm.Hayattan erkenden emekli olmaya çalışan biri gibi gözüktü..Çok güçsüzmüşüm.

Havadan topladığım yağlı saçlarım " hadi ılık bi duş" diye haykırıp durmasına rağmen kendimde o cesareti bulamıyorum.Ya boğulursam küvetin içinde diye korkularım var.Evde beni kurtaracak kimsem bile yok..

Küvetin suyla dolma sesi var şuanda kulağımda.Onu bastırsın diye bi blues koydum teybe ama pek fark etmedi sanırım.Herşeyden o kadar korkmaya başladım ki.. Aşık olmaktan,mart ayına girdiğimiz için kedimden,gök gürültüsünden,evde çikolata bulamamaktan,sokakta gördüğüm tüm insanlardan..Hepsinden korkuyorum.Korkumun nedeni sadece yalnızlık,biliyorum.

2 yorum:

  1. ve kleo .. yalnızlık hepimizin baş tacı .. yada o kendine öyle bi yer edinmiş ki emrivaki...

    YanıtlaSil
  2. bencede.. yalnızlık ruhumuzu sarmalamış sadece.

    YanıtlaSil