29 Mart 2012 Perşembe

Hayali Sevgili

Hiç görmediğin birine aşık olmanın verdiği bir heyecan vardır. Herkes için geçerli bu.
Birini hayal eder,onu giydirir,sonra konuşturur sonra ona aşık olur.
Ve beklemeye başlar.
Önüne gelen herkes de onu arar,e bulamaz,üzülür ağlar falan falan.
Ne gereği var? Dünya da onca insan varken durupta hayalinde yarattığın birisini beklemeyi neden seçersin ki?
Aptalmıyız?
Kesinlikle.
İnkar etmiyorum,yaptım.Ama en azından durumun erken farkına varıp çabucaaak toparladım.
Ha toparladım ne değişti.O dünyadaki milyarlarca insan arasından etli kemikli bir sevgili yaptım da kendime ne değişti?
Yine ağladım.Ha yine bağırdım ha yine gözlerim şiş mal gibi etrafa baktım.

Aslında gereken tek şey sanırım,hayatınızı yalnız geçirceğinize inanmak. Böylece ne umarsınız ne bulamadığınız da ağlarsınız. Hatta bulduğunuz da mutlu da olursunuz.

Herkes birinin psikoloğudur ya hani,benimkini sanırım Allah acımış da yaratmamış.Abav.

1 yorum:

  1. Sanırım her şeyden mutsuz olabilme durumu işin içine giriyor. yanında en sevdiğin adam da olsa yalnızda olsan insan hep kafasındakini arıyor sonra hiç bulamıyor ve tekrar herşeyden mutsuz oluyor. büyük kısır döngü

    YanıtlaSil