13 Mayıs 2010 Perşembe

Unutturdum Artık.

Unut beni unuttur artık kendini,
Görmüyo musun perişanım sen gittin gideli,
Ne hallere düştüm acınacak
Hep bi delik aradım kaçacak,
Kalmadı ki yüz bende hayaline sarılıp ağlayacak,
Ağlıyorum bak şimdi kimsesiz mutlu musn??
Unut beni unuttur artık kendini!!
Anılarımıza baktım kalbimin sızıntısı bitmemiş daha
Belli ki hala akıyor gözyaşlarım.
Lanet olsun şimdi ağlamak ne alaka!
Güçlü bi kızdın hani sen
Haketmemişti ya seni o
Evet haketmedin sen beni!
Unut beni unuttur artık kendini!
Şimdi geriye kalan bi avuç dolusu köpükten hatıralarım
Uçup gider aşıklarla birlikte adım adım,
Sevmek istiyordum ya hani ben
Sevmek istiyordun ya hani sen
Yalanlar üzerine kurma demiştim ya hani ben
Yalanların ustasıydın halbuki sen
Şimdi daha iyi anlıyorum kaybettğimiz zamanları
Planların hepsi oyununun bi parçası
Ama artık acıtma canımı,
Aşık olucam bi gün inanmaya bilirsin
Gülebilirsin belki de uzaktan bilmeden acı acı,
Bekleyceğim bana sadık kalıcak adamımı,
Çünkü ben,
Unuttum seni unutturdum bana seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder