13 Mayıs 2010 Perşembe

miniğim

Ne kadar zor bişeyler paylaşmak hayatta?
Sevgilerini hissettirmeden başkalarına
Yaşamak zor olsa gerek dünyada
Birileri çıkar karşına
Bilinmeyen saatin zamansız yarışında
Eline geçer her bir fırsatta söylemek ona
Seviyorum işte minik bir sancıyla..
İnancım göklerdeki bulutlar
Ağlar benim için yaslı kaderim
Sevmezsen beni, ben öldüm zannederim
Bırakıp gitmek, ben uçmak isterim.
Kanatlarımdan oluşan bir yelken
Rüzgarın sesinden daha da usulca
Fısıldar çiçeklerin tadınca.
Kara yeller eser aniden ama
Götürüverir elimde sımsıkı tutuğunduğum ipleri,
Sana olan güven duygumu..
Ama geri gelicek biliyorum,
Kalbimin derinliklerindesin hissediyorum.
Korkuyorum seni kaybetmekten bu yüzden içiyorum
Dedim ya o minik sancıyla,
Ben onu çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder