13 Mayıs 2010 Perşembe

gariban aşkım

Bugün seni bekledim tüm gün
Gelir zannetti gözlerim
İnandıramadım uzakta olduğuna
Aslında bende inanmak istemedim.
Yinede baktım,hayalini yaşadım
Sanki birden bire oluvericekmişsin gibi
Elimden tutucakmışsın gibi hissettim.
Gözlerimi açtığımda yoktun işte,
Ne bir söz ne bir gülüş..
Hiç gelmemiştin ki nasıl gidicektin??
Nasıl terkedebilirdin ki beni??
Ya da nasıl aldatabilirdin ki??
Peki ben nasıl acı çektim o zaman??
Yoksa benimkilerde mi sadece acıdan ibareti??
O zaman kim bana mutluluğu öğretti??
Kimsin sen benim için neden bu kadar önemlisin??
Günahlarımın bedeli mi yoksa sevaplarımın hediyesi mi??
Hayal ettğim gibi misin??
Yoksa seni hayallerimin oluşturuyor??
Düşüncelerim bana Çok soru soruyor..
Cevapsız kalmasına rağmen sanki bunlarla oyalanıyor..
Üzgünüm üzgünüm hayali sevgilim..
Bu kalp seni garip birşeyle seviyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder