14 Mart 2009 Cumartesi

Sevgili mi?? Hayır kalsın..

Sakin bi ilişki istemiştim sadece.. Herkesin ilişkisi gibi olsun.Elele tutuşmalar,sıcak öpüşler,kaçamak bakışlar,aptal suptal tripler olsun istedim.. Ama noldu? Şimdi bütün ailesinden kaçıyorum.Hepsi beni arıyo ki okulda nolucak merak ediyorum..

Hayatımda hiç bişey normal olmadı.Ben ne kadar kaçsamda,normal biri gibi davranmaya çalışsam da olmuyor malesef.Nerde absürd birşey var gelip Kleo'nun başına konuyor..

Hayır,alışkınım ben gelsin.Ama aileme bulaşmasın artık.Ailem çok yoruldu benim mallıklarımla uğraşmaktan.Bütün olan şeyleri sorumlusu olarak görülürüm de..Değişmez kuraldır..Eğer bi sorun varsa benim altımdan çıkar o.Ben yapmadığım halde,ben ne kadar iyi bir kız olmaya çabalasam bile..

Sevgili istemiştim ben.Sadece beni dinleyecek,bazen yağmurun altında şarkı mırıldancak bir sevgili..Başka birşey istemedim ki istemiyorm da artık.Ama Tanrı bana öyle bi sevgili verdi ki şuan onu terketmek istiyor bi yarım.Bir yarım ise bırakamam ki,seviyorum diyor..

Sadece kendimi istiyorum ben,sadece kendimi istiyorum.Çünkü ben sadece kendimle huzur buluyorum..

2 yorum:

  1. Bence yerinde bi karar..
    Destekliyorum..

    Ben hariç bütün erkekler mal olmuş..
    :)

    YanıtlaSil
  2. işin içine aile girdiği an olay karışır,hatta çözülmemek üzere berbatlaşır!!! ah bu aileler

    YanıtlaSil