15 Mart 2009 Pazar

Sebep(?)

Ben hiç yaşamadım aslında
Hep ağladım karanlığa
Karanlıkta varoldum
Karanlıkta kayboldum,
Bazen acıdım kendime,
Bazense güldüm kanlı kaderime,
Ben hiç ulaşamadım o mutluluğa
Dansettim yıldızlarda
Kimse bilmez ama tek sevgilim,
Yağan yağmurun altında ıslanan saçlarım oldu.
Kendi kendine isyan etti durdu.
Şİmdi soruyorum da kendime,
Kaderimin mutluluğu kime?
Ben aslında hiç yaşımı kutlayamadım
Yaşımın kaç olduğunun farkındamıyım?
Konuşmasın kimse,
Dalmasınlar beni batıran hayallere,
Hani hayallerle yaşardı ya insan,
Ben niye bu durumdayım o zaman?
Farkına vardım şimdi,
Sadece yanlış hayallerdi,
Tercihlerim yanlış oldu benim,
Benim bedenim sadece saatin tıklayışında doğdu
Aslında ben hiç yaşamadım,
Çünkü ruhum kalp atışlarımda kayboldu..

2 yorum:

  1. yaaa delimisin sen... bak o kdr pişman olursun ki... Ben denedim.. Küçüktüm .. Hersey zor gelmişti.. O hapları içtiğinde direk kusmaya calısıcaksın.. Korkucaksın.. Çünkü ilk aklına ailen gelicek.. seni sevenler gelicek.. Değmez hiç birşey için.. Ne o acı cekmeye.. Ne de terkedip gitmeye.. sakın yapma.. Seni sevenlerin değerini bil.. Onları dusun.. Sevdiklerini düşün.. Onlar için yaşamak zorundasın..

    Kolaydır cekip gitmek.. Asıl olay kalmaktır tüm zorluklarına rağmen.. Unutma bunu canım..

    YanıtlaSil