17 Mart 2009 Salı

Yollar

Eğer dönüşü olmayan bir yola girdiyseniz arkanıza sakın bakmayın..Geriye baktıkça kalanları görüp,kaybettiklerinize ağlamaya başlarsınızDönmek istersiniz ama çok geçtir.Sizi tutan bir çift kol çoktan halatını belinize bağlamış,lanet çukuruna çekmeye başlamıştır..

Ve asla pişman olmayın.Yaptığınız her şeyi "en azından ben yaptım benim kararım" diyerek sarılın.Berbat bir karar olsa bile..

Her yolun sonunda bekleyen bir iyi bir kötü şey vardır unutmayın.Tek fark hangisinin ağır basacağındadır.Kimisinde iyiler ağır basar,kimisinde kötüler..Bunları iyi kullanmayı bilin.Yolun sonunu görmeyi deneyin..

Bir yolda yürümeye başlamadan önce çok iyi düşünün.Çünkü geri dönüşü olmayan bir yol olabilir..

1 yorum:

  1. Çok güzel..
    Bende hep boyle yapıyorum..
    En azından içim rahat oluyor

    Yada, kendimi kandırıyorum:))

    YanıtlaSil