3 Nisan 2009 Cuma

Terkedişin

Bugün diğer günlerden daha iyiyim
Ama yine de özledim seni itiraf etmeliyim
Sanki hiç batmayacak bir güneş var tepemde,
Hayalet gibi olan rüzgar saçlarımın arasından esmekte.
Şimdi düşünüyorum da seni,
Bütün geçmişimizi,
Küçük bir çocuk zannetmiştim kendimi ben
Sadece sıcaklığını istemiştim senden,
Kendimi güvende hissedecek kollarında uyumak
Uyandığım da yine beni o çarpık gülüşünle cezbetmeni düşlemiştim.
Şimdi ayrılığımızın yıldönümünü kutluyorum
Çevremdeki böcekler bunun için hazırlık yapmakta,
Akşama büyük bir şölen var.
Gidişinin yıl dönümü bugün,
Üzülmeyecektim,söz vermiştim o gün
Ama yapamadım meleğim,
Özledim seni her geçen gün,
Şimdi gözyaşlarımla kutluyorum sensiz geçirdiğim koca bir yılı
Elimde tuttuğum kadehteki alkol değil meleğim
Seni bana getirebilen tek yol,
Hayalini görebileceğim için mutluyum,üzülmüyorum
Bir dikişte kadehim bomboş,gülümsüyorum,
Çünkü hayalin güneşin ışıklarıyla dansediyor,
Şerefe sevgilim,
Bugün beni terkedişine içilelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder